Наукова періодика України Молодь і ринок


Немченко С. 
Ретроспективний аналіз третього періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами (функціонально-адміністративний (1960 – 1990 рр.) / С. Немченко // Молодь і ринок. - 2015. - № 3. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_3_17
Ретроспективний аналіз третього періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами (функціонально-адміністративний 1960–1990 рр.) зосереджено на особливостях визначеного етапу становлення системи підготовки керівників. У визначеному періоді від директора школи вимагали виконання своїх функцій, пов’язаних, в першу чергу, з ідеологічною складовою і строгим виконанням постанов партії та уряду. Керівник навчального закладу повинен був демонструвати високий рівень організаційно-виконавчої культури. Дослідження етапів становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами має велике значення для визначення тих проблем, які продовжують чинити свій вплив і в наш час. Ретроспективный анализ третьего периода становления системы профессиональной подготовки руководителей учебными заведениями (функционально-административный (1960 –1990 гг.) сконцентрирован на рассмотрении особенностей определенного этапа становления системы подготовки руководителей. В определенном периоде от директора школы требовали выполнения своих функций, связанных в первую очередь с идеологической составной и строгим выполнением постановленой партии и правительства. Руководитель учебного заведения должен был демонстрировать высокий уровень организационно-исполнительной культуры. Исследование этапов становления системы профессиональной подготовки руководителей учебными заведениями имеет большое значение для определения тех проблем, которые продолжают оказывать свое влияние и в наше время.A retrospective analysis of the third period of formation of the system of professional training for school leadership (functional and administrative (1960 – 1990 rr.,) the features of the system of training leaders. From the headmaster demanded implementation of its functions related primarily to the ideological component and strict implementation of decisions of the Party and government. The head of the institution had to demonstrate a high level of organizational culture executive. Study stages of the establishment of vocational training school leaders is important to identify those issues that continue to exert its influence in our time.
  Повний текст PDF - 261.656 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Немченко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Немченко С. Ретроспективний аналіз третього періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами (функціонально-адміністративний (1960 – 1990 рр.) / С. Немченко // Молодь і ринок. - 2015. - № 3. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_3_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського