Наукова періодика України Молодь і ринок


Земляченко Е. 
Особенности формирования познавательных интересов младших школьников по средством изучения объектов окружающего мира / Е. Земляченко // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_35
Розглянуто погляди педагогів на особливості формування у дітей молодшого шкільного віку пізнавальних інтересів під час вивчення ними об'єктів навколишнього світу. Акцентовано увагу на теорії когнітивного розвитку особистості Ж. Піаже, особливо підперіоді конкретних операцій когнітивного розвитку особистості (характерного для дітей 7 - 11 років). На основі аналізу психолого-педагогічної літератури, що досліджувала поняття "пізнавальний інтерес молодших школярів", а також засоби і методи його розвитку зроблено висновки. В сучасній науковій літературі пізнавальний інтерес визначається як спрямованість особистості дитини на оволодіння знаннями тієї чи іншої предметної області; основним методом формування пізнавальних інтересів на уроках у початковій школі є дидактична гра з урахуванням психо-фізіологічних і вікових особливостей дітей молодшого шкільного віку. Рассмотрены взгляды педагогов на особенности формирования у детей младшего школьного возраста познавательных интересов во время изучения ими объектов окружающего мира. Уделено внимание теории когнитивного развития личности Ж. Пиаже, в особенности подпериода конкретных операций когнитивного развития личности, характерного для детей 7 - 11 лет. На основе анализа психолого-педагогической литературы, исследовавшей характеристики понятия “познавательный интерес младших школьников”, а также средства и методы его развития сделаны выводы: в современной научной литературе познавательный интерес определяется как направленность личности ребёнка на овладение знаниями той или иной предметной области; основным методом формирования познавательных интересов на уроках в начальной школе является дидактическая игра с учетом психо-физиологических и возрастных особенностей детей младшего школьного возраста. This article discusses the views of teachers on the features of formation primary school children’s cognitive interests during their study objects surrounding world. In the context of the theme the author examines the cognitive theory of personality development by Piaget, namely suboperations specific cognitive development of personality (typical for children 7 – 11 years).
  Повний текст PDF - 240.353 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Земляченко Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Земляченко Е. Особенности формирования познавательных интересов младших школьников по средством изучения объектов окружающего мира / Е. Земляченко // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського