Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Білецька І. Двостороння програма як одна з моделей білінгвального навчання у США / І. Білецька // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_1_8 Проаналізовано найбільш ефективні моделі білінгвальних програм, що застосовуються у практиці іншомовного навчання середніх навчальних закладів США. Описано особливості двосторонньої програми або програми підтримки та розвитку двомовних умінь школярів (Two-Way or Dual Language Immersion Program). Доведено ефективність розглянутої програми у формуванні двомовної особистості.Проанализированы наиболее эффективные модели билингвальных программ, которые используются в практике иноязычного обучения средних учебных заведений США. Описана специфика двусторонней программы или программы поддержки и развития двуязычных умений школьников (Two-Way or Dual Language Immersion Program). Доказана эффективность рассматриваемой программы. The most effective bilingual program models using in the foreign language learning practice of the US secondary educational establishments have been analyzed in a short way in the article. The peculiarities of Two-Way or Dual Language Immersion Program which, on the American specialists point of view, gives the best results in the formation of bilingual personality have been described more detailed. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Білецька І. Двостороння програма як одна з моделей білінгвального навчання у США / І. Білецька // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_1_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |