Наукова періодика України Молодь і ринок


Гуріч З. 
Особливості підготовки вчителів образотворчого мистецтва у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. / З. Гуріч // Молодь і ринок. - 2014. - № 9. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_9_31
Розглянуто окремі питання підготовки вчителів образотворчого мистецтва в європейських навчальних закладах другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Порівняно досвід підготовки німецьких вчителів і способи організації навчально-виховного процесу у вітчизняних закладах освіти. Розкрито зміст програм з малювання та креслення в гімназіях і реальних училищах; зокрема програма училищ з малювання у порівнянні з гімназичною була більш складною й передбачала малювання архітектурних елементів зі складними рельєфами: карнизи, консолі, медальйони. Визначено особливості підходу до організації занять, оскільки уряд враховував важливість образотворчого мистецтва для курсу реального училища. Висвітлено вимоги щодо викладання малювання в середніх навчальних закладах. Рассмотрены отдельные вопросы подготовки учителей изобразительного искусства в европейских учебных заведениях в второй половине XIX - начале ХХ в. Сравнен опыт подготовки немецких учителей и способы организации учебно-воспитательного процесса в отечественных учебных заведениях. Раскрыто содержание программ по рисованию и черчению в гимназиях и реальных училищах; в частности программа училищ по рисованию по сравнению с гимназической была более сложной и предусматривала рисование архитектурных элементов со сложными рельефами: карнизы, консоли, медальоны. Определены особенности подхода к организации занятий, поскольку правительство учитывало важность изобразительного искусства для курса реального училища. Освещены требования, касающиеся преподавания рисования в средних учебных заведениях.The some aspects of pictoral arts teacher training in schools of Europe in the late XIXth – early XXth century are considered in the article. There are compared the experience in Germany teachers training and ways of the educational process organizing in the local educational institutions. The content of painting and drawing programs in gymnasiums and the public schools is discovered. The demands for drawing teaching in secondary schools are highlighted.
  Повний текст PDF - 222.052 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуріч З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуріч З. Особливості підготовки вчителів образотворчого мистецтва у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. / З. Гуріч // Молодь і ринок. - 2014. - № 9. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_9_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського