Наукова періодика України Молодь і ринок


Рускуліс Л. 
Урахування специфічних принципів навчання в теоретико-методичній підготовці майбутнього вчителя української мови / Л. Рускуліс // Молодь і ринок. - 2014. - № 9. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_9_16
Розкрито питання урахування специфічних принципів навчання у процесі теоретико-методичної підготовки майбутніх учителів української мови. Проаналізовано специфічні принципи навчання, зокрема принцип вивчення мовних одиниць на основі аналізу тексту в єдності змісту і форми; використання лінгвістичного аналізу тексту під час вивчення мовних одиниць усіх рівнів мовної системи, пріоритетне використання дидактичного матеріалу на заняттях, поєднання розвитку мовлення і розвитку мислення, переважне використання індукції як способу мислення в процесі вивчення окремих явищ мови і мовлення, принцип взаємозв’язку окремих рівнів мови, тісний взаємозв’язок у засвоєнні мовних і мовленнєвих знань, формування навчально-мовних, правописних і мовленнєвих умінь. Обгрунтовано взаємозв’язок вищеназваних принципів з принципами комунікативної спрямованості, взаємозв’язку у вивченні всіх стилів української мови, поєднання мовного тренування з мовленнєвою практикою, взаємозв’язку основних видів мовленнєвої діяльності та професійного спрямування навчального матеріалу. Рассмотрены вопросы учета специфических принципов обучения в процессе теоретико-методической подготовки будущих учителей украинского языка. Проанализированы общие и специфические принципы обучения, в частности принцип изучения языковых единиц на основе анализа текста в единстве содержания и формы; использование лингвистического анализа текста при изучении языковых единиц всех уровней языковой системы, приоритетное использование дидактического материала на занятиях, сочетание развития речи и развития мышления, преимущественное использование индукции как способа мышления в процессе изучения отдельных явлений языка и речи, принцип взаимосвязи отдельных уровней языка, тесная взаимосвязь формирования учебно-языковых и речевых умений. Обоснована взаимосвязь вышеназванных принципов с принципами коммуникативной направленности, взаимосвязи в изучении всех стилей украинского языка.The article describes the specific principles of teaching in the process of theoretical and methodological training of Ukrainian teachers. Analyzes the specific principles of teaching as the system, complete unity and connection.
  Повний текст PDF - 259.328 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рускуліс Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рускуліс Л. Урахування специфічних принципів навчання в теоретико-методичній підготовці майбутнього вчителя української мови / Л. Рускуліс // Молодь і ринок. - 2014. - № 9. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_9_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського