Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Ярова О. Національна політика та виклики в початковій математичній освіті країн Європейського союзу / О. Ярова // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_7 Розглянуто особливості організації математичної освіти у початковій школі держав-членів Європейського Союзу. Проаналізовано шляхи модернізації її змісту. Охарактеризовано систему контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з математики, зокрема наведено кількісні критерії ефективності багаторівневої системи оцінювання знань учнів. Вивчено досвід країн Євросоюзу щодо професійної підготовки та розвитку вчителів початкової школи.Рассмотрены особенности организации математического образования, реализации национальных курикулум, оценка учебных достижений учащихся в начальной школе государств-членов Евросоюза. Анализируются меры поддержки учебных программ и факторы успешности учащихся начальной школы по математике. Изучен опыт педагогического образования и профессионального развития европейских учителей математики.Features of the organization of mathematics education, implementation of the national curriculum, assessment of student achievements in elementary school EU member states. Analyzed measures to support curriculum and student performance factors elementary school mathematics. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ярова О. Національна політика та виклики в початковій математичній освіті країн Європейського союзу / О. Ярова // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |