Наукова періодика України Молодь і ринок


Жигайло О. 
Методична компетентність як інтегральна характеристика фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів / О. Жигайло // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_22
Розглянуто методичну компетентність як інтегральну характеристику фахової підготовки майбутнього вчителя. Виділено такі чотири групи методичних компетентностей учителя математики початкової школи: методичні компетентності, що забезпечують реалізацію функції з аналітико-синтетичної діяльності; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з планування й конструювання; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з організації й керування діяльністю учнів у процесі навчання математики; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з оцінювання власної діяльності й діяльності учнів. Визначено структурні особливості методичної компетентності; сформульовано педагогічні умови формування у майбутнього вчителя математики методичної компетентності в процесі викладання дисциплін природничо-математичного циклу. Рассмотрена методическая компетентность как интегральная характеристика профессиональной подготовки будущего учителя. Выделены следующие четыре группы методических компетенций учителя математики начальной школы: методические компетентности, обеспечивающие реализацию функции по аналитико-синтетической деятельности; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по планированию и конструированию; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по организации и управлению деятельностью учащихся в процессе обучения математике; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по оценке собственной деятельности и деятельности учащихся. Определены структурные особенности методической компетентности; сформулированы педагогические условия формирования у будущего учителя математики методической компетентности в процессе преподавания дисциплин естественно-математического цикла. The article considers the methodological competence as an integral characteristic of professional training of the future teacher, defined structural features of methodical competence; formulated pedagogical conditions of a future math teacher methodological expertise in the teaching of natural sciences of mathematical cycle.Розглянуто методичну компетентність як інтегральну характеристику фахової підготовки майбутнього вчителя, визначено структурні особливості методичної компетентності. Сформульовано педагогічні умови формування у майбутнього вчителя математики методичної компетентності в процесі викладання дисциплін природничо-математичного циклу. Виділено такі чотири групи методичних компетентностей учителя математики початкової школи: методичні компетентності, що забезпечують реалізацію функції з аналітико-синтетичної діяльності; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з планування й конструювання; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з організації й керування діяльністю учнів у процесі навчання математики; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з оцінювання власної діяльності й діяльності учнів. Рассмотрена методическая компетентность как интегральная характеристика профессиональной подготовки будущего учителя, определены структурные особенности методической компетентности. Сформулированы педагогические условия формирования у будущего учителя математики методической компетентности в процессе преподавания дисциплин естественно-математического цикла. Выделены следующие четыре группы методических компетенций учителя математики начальной школы: методические компетентности, обеспечивающие реализацию функции по аналитико-синтетической деятельности; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по планированию и конструирования; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по организации и управления деятельностью учащихся в процессе обучения математике; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по оценке собственной деятельности и деятельности учащихся. The article considers the methodological competence as an integral characteristic of professional training of the future teacher, defined structural features of methodical competence; formulated pedagogical conditions of a future math teacher methodological expertise in the teaching of natural sciences of mathematical cycle.
  Повний текст PDF - 332.651 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жигайло О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жигайло О. Методична компетентність як інтегральна характеристика фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів / О. Жигайло // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського