Наукова періодика України Молодь і ринок


Зимульдінова А. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до здійснення інтегрованого вивчення предметів за галузями знань / А. Зимульдінова, Г. Філь, І. Кутняк // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_21
Висвітлено проблему теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів початкових класів до здійснення інтегрованого вивчення предметів за галузями знань у початкових класах. Зосереджено увагу на формуванні в учителів умінь будувати інтегровані уроки за змістом навчальних дисциплін та за видами мовленнєвої діяльності. Розроблено орієнтовні інтегровані завдання з української мови, (розвитку мовлення), читання, природознавства, музичної та образотворчої діяльності для учнів III класу. Доведено їх ефективність у процесі роботи над моделюванням інтегрованих уроків. Визначено види завдань інтегрованого характеру для учнів III класу: читання текстів, складання діалогів; конструювання нових текстів-описів, розповідей, міркувань; виразне читання текстів; сприймання картин до прочитаних уривків творів; прослуховування музики до прочитаних творів; читання текстів у ролях, драматизація та інсценізація прочитаного; створення словесних та графічних малюнків за прочитаними художніми творами. Освещена проблема теоретической и практической подготовки будущих учителей начальных классов к осуществлению интегрированного изучения предметов по отраслям знаний в начальных класах. Сосредоточено внимание на формировании в учителей умений строить интегрированные уроки соответственно содержанию учебных дисциплин и по видам речевой деятельности. Разработаны ориентировочные интегрированные задания по украинскому языку, (развитию речи), чтения, естествознания, музыкальной и изобразительной деятельности для учащихся III класса. Доказана их эффективность в процессе работы над моделированием интегрированных уроков. Выделены виды задач интегрированного характера для учащихся III класса: чтение текстов, составление диалогов; конструирование новых текстов-описаний, рассказов, рассуждений; прослушивание музыки к прочитанным произведениям; чтение текстов в ролях, драматизация и инсценировка прочитанного; создание словесных и графических рисунков по прочитанным художественным произведениям. The article deals with the problem of theoretical and practical training of primary school teachers to implement an integrated study of subjects by the fields of knowledge at primary school; focuses on building teachers’ skills of creating integrated lessons by the content of disciplines and by speech activity. training, integrated lesson, integrated learning, interdisciplinary connections, future primary.
  Повний текст PDF - 280.352 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зимульдінова А.
  • Філь Г.
  • Кутняк І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зимульдінова А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до здійснення інтегрованого вивчення предметів за галузями знань / А. Зимульдінова, Г. Філь, І. Кутняк // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського