Наукова періодика України Молодь і ринок


Яковенко-Глушенкова Є. 
Особливості предметного аспекту змісту навчання професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності майбутніх учителів французької мови / Є. Яковенко-Глушенкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_9
Зроблено порівняльний аналіз особливостей типової та проблемної ситуацій спілкування на основі формулювання завдання для майбутніх учителів французької мови ІІ курсу навчання (тема “Політичний устрій Франції та України”, підтема “Судова система Франції”). Охарактеризовано компоненти предметного аспекту змісту навчання формування професійно орієнтованої усно-мовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів французької мови на початковому ступені навчання (І – ІІ курсах) на основі характеристики форм дієслова, якими володіють студенти наприкінці І та ІІ курсів. Розглянуто засоби спілкування, що використовуються майбутніми вчителями французької мови на різних етапах навчання для вираження ідентичних намірів у близьких за змістом темах і ситуаціях спілкування. Сделан сравнительный анализ особенностей типичной и проблемной ситуаций общения на основе формулировки задачи для будущих учителей французского языка II курса обучения (тема "Политическое устройство Франции и Украины", подтема "Судебная система Франции"). Охарактеризованы компоненты предметного аспекта содержания обучения формирования профессионально ориентированной устно-речевой коммуникативной компетентности у будущих учителей французского языка на начальной ступени обучения (I - II курсах) на основе характеристики форм глагола, которыми обладают студенты в конце I и II курсов. Рассмотрены средства общения, используемые будущими учителями французского языка на разных этапах обучения для выражения идентичных намерений в близких по смыслу темах и ситуациях общения. The article deals with analysis, systematization and synthesis of scientific resources with the aim to reveal the subject aspect of context of training future French language teachers’ professional oral speech communicative competence at the first stage of studying (I – II years): spheres, subjects, situations, roles, intentions of conversation, language and speech means, texts.
  Повний текст PDF - 268.893 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яковенко-Глушенкова Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яковенко-Глушенкова Є. Особливості предметного аспекту змісту навчання професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності майбутніх учителів французької мови / Є. Яковенко-Глушенкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського