Наукова періодика України Молодь і ринок


Безбородих С. 
Структура конкурентоспроможності майбутніх педагогів / С. Безбородих // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_34
На основі аналізу теоретичних робіт з психології особистості виокремлено базові компоненти конкурентоспроможності: інтелектуальний потенціал, самоактуалізація, адекватна самооцінка, самонавчання, комунікабельність, інтернальність, моральний імператив, здатність приймати відповідальні рішення. Виявлено, що більшість науковців розглядають проблему формування вчителя як конкурентоспроможного спеціаліста, висвітлюють шляхи формування конкурентоспроможності майбутнього фахівця, але відкритим залишається питання визначення структури конкурентоспроможності майбутніх педагогів. Запропоновано авторське бачення структури конкурентоспроможності майбутніх фахівців, в якій виокремлено наступні компоненти: ціннісно-мотиваційний, когнітивний, індивідуально-психологічний, операційно-діяльнісний.На основе анализа теоретических работ по психологии личности выделены базовые компоненты конкурентоспособности: интеллектуальный потенциал, самоактуализация, адекватная самооценка, самообучение, коммуникабельность, интернальность, нравственный императив, способность принимать ответственные решения. Выявлено, что большинство ученых рассматривают проблему формирования учителя как конкурентоспособного специалиста; освещают пути формирования конкурентоспособности будущего специалиста, но малоизученным остается вопрос определения структуры конкурентоспособности будущих педагогов. Представлено авторское видение структуры конкурентоспособности будущих специалистов, в которой выделены следующие компоненты: ценностно-мотивационный, когнитивный, индивидуально-психологический, операционно-деятельностный.The article is based on an analysis of the modern scientific literature defined structure competitiveness of future teachers. We found that most scientists considers the problem of the formation of the teacher as a competitive specialist, highlights ways of forming the future competitiveness expert, but the question remains open competitive structure determination of future teachers. Modern society requires highly skilled professionals who have the latest technology, seeking to develop their creativity, are competitive in the labor market. It was established that the structure of the competitiveness of future teachers will be determined by the following components: valuemotivation.
  Повний текст PDF - 260.516 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Безбородих С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Безбородих С. Структура конкурентоспроможності майбутніх педагогів / С. Безбородих // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_34.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського