Наукова періодика України Молодь і ринок


Жуковські В. 
Комерційні відносини підприємств роздрібної торгівлі в сучасних умовах / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_31
Викладено організаційні аспекти дослідження актуальної проблеми едукації навчання, виховання майбутніх маркетологів у сфері роздрібної торгівлі в навчальних закладах Польщі та України. Наведено вимоги до організації підприємств роздрібної торгівлі: закупівля великої кількості товарів у виробників з метою їх реалізації, забезпечення перевезення товарів від виробника до споживача; зберігання товарів на складах; освоєння ринків; регулювання виробництва товарів; проведення реклами та надання інформації споживачам; отримання бажаних результатів від втілення відзначених напрямків діяльності. Розроблено стратегічні напрями розвитку сфери послуг, зокрема: місце розташування магазину торгівлі, потреба в товарах, встановлення конкуренції, визначення величини підприємства. Графічно зображено орієнтовну структуру магазинів середньої величини, які мають однотипні підрозділи. Изложены организационные аспекты исследования актуальной проблемы эдукации и воспитания будущих маркетологов в сфере розничной торговли в учебных заведениях Польши и Украины. Приведены требования к организации предприятий розничной торговли, в чстности: закупка большого количества товаров у производителей с целью ее реализации, обеспечение перевозки товаров от производителя к потребителю; хранение товаров на складах; освоение рынков; регулирование производства товаров; проведение рекламы и предоставление информации потребителям; получение прогнозируемых результатов от осуществления отмеченных направлений деятельности. Разработаны стратегические направления развития сферы услуг, в частности: место расположения магазина торговли, потребность в товарах, установление конкуренции, определение величины предприятия. Графически изображена ориентировочная структура магазинов средней величины, имеющих однотипные подразделения.The article investigates the actual problem of educative teaching, training and development of marketers in the retail trade at education institutions of Ukraine and Poland at the modern conditions of market economy, where there is a competition in the labor market.
  Повний текст PDF - 423.377 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жуковські В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жуковські В. Комерційні відносини підприємств роздрібної торгівлі в сучасних умовах / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського