Наукова періодика України Молодь і ринок


Гжещук В. 
Сучасна модель підготовки маркетологів для роботи у виробничо-промисловій діяльності / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_29
Досліджено актуальну проблему використання новітніх педагогічних технологій в підготовці фахівців-маркетологів виробничої сфери в системі безперервної освіти до діяльності за сучасних умов ринкової економіки. Доведено, що для формування професійних компетенцій індивідуального стилю маркетолога необхідно дотримуватись таких чинників: індивідуальний стиль, позитивне ставлення до виробничої діяльності; формування індивідуального стилю професійних компетенцій. Презентовано розроблену автором модель формування економічної компетентності фахівців у процесі фахової підготовки у закладах освіти, яка містить педагогічні умови, програмне забезпечення способи ділових відносин, та упровадження навчальної дисципліни: “Маркетинг”, “Промисловий маркетинг” для майбутніх фахівців-маркетологів з виробничо-промислової діяльності та сфери послуг. Исследована актуальная проблема использования новейших педагогических технологий в подготовке специалистов-маркетологов производственной сферы в системе непрерывного образования к деятельности в современных условиях рыночной экономики. Доказано, что для формирования профессиональных компетенций индивидуального стиля маркетологу необходимо соблюдать следующие факторы: индивидуальный стиль, положительное отношение к производственной деятельности; формирование индивидуального стиля профессиональных компетенций. Представлена разработанная автором модель формирования экономической компетентности специалистов в процессе профессиональной подготовки в учебных заведениях, содержащая педагогические условия, программное обеспечение, способы деловых отношений, и внедрение учебной дисциплины: "Маркетинг" "Промышленный маркетинг" для будущих специалистов-маркетологов по производственно-промышленной деятельности и сфере услуг. The article deals with the actual problem of using modern pedagogical technologies in training the specialists marketers of industrial area in the system of continuing education for activity in the modern conditions of market economy.
  Повний текст PDF - 639.59 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гжещук В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гжещук В. Сучасна модель підготовки маркетологів для роботи у виробничо-промисловій діяльності / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського