Наукова періодика України Молодь і ринок


Купчик Л. 
Вплив глобалізації та інтернаціоналізації суспільства на мовну політику і трансформацію цілей шкільної іншомовної освіти у Швейцарії / Л. Купчик // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_23
Розкрито особливості впливу глобалізації та інтернаціоналізації суспільства на зміни, які відбуваються у мовній політиці, та на трансформацію цілей шкільної іншомовної освіти у Швейцарії, що спричинило введення англійської мови у курикулярні програми початкової школи. Проаналізовано соціолінгвістичну ситуацію в країні з офіційною чотиримовністю та окреслено шляхи проведення реформування у плануванні шкільної іншомовної освіти в Швейцарії. Виокремлено основні положення мовної моделі (3/5), яка означає, що учні у початковій школі повинні вивчати дві іноземні мови, найпізніше з 3-го і 5-го років навчання, однією з них повинна бути офіційна мова країни. Названо пріоритетні цілі цієї моделі: вдосконалення вивчення мов загалом (включно і першої мови), оптимальне використання потенціалу раннього вивчення мов, враховування багатомовності країни, конкурентоспроможність освіти в європейському контексті. Раскрыты особенности влияния глобализации и интернационализации общества на изменения, происходящие в языковой политике, и на трансформацию целей школьного иноязычного образования в Швейцарии, вызванную введением английского языка в куррикулярные программы начальной школы. Проанализирована социолингвистическая ситуация в стране с официальным многоязычием, намечены пути проведения реформирования в планировании школьного иноязычного образования в Швейцарии. Выделены основные положения языковой модели (3/5), которая означает, что ученики в начальной школе должны изучать два иностранных языка самое позднее, с 3-го и 5-го годов обучения, одним из которых должен быть официальный язык страны. Названы приоритетные цели этой модели: совершенствование изучения языков в целом (включая и первый язык), оптимальное использование потенциала раннего изучения языков, конкурентоспособность образования в европейском контексте. The article reveals the peculiarities of influence of society globalization and internationalization on the changes taking part in language politics as well as on objectives transformation concerning the school foreign education policy in Switzerland that results in introduction of English into primary school curricular programs. Besides the sociolinguistic situation in the quadrilingual country is analyzed and the ways of conducting modernization in school foreign language education planning in Switzerland are shown.
  Повний текст PDF - 239.329 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Купчик Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Купчик Л. Вплив глобалізації та інтернаціоналізації суспільства на мовну політику і трансформацію цілей шкільної іншомовної освіти у Швейцарії / Л. Купчик // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського