Наукова періодика України Молодь і ринок


Стасів Н. 
Формування в учнів уявлень про змінну величину як чинник алгебраїчної пропедевтики у початковому курсі математики / Н. Стасів, Т. Війчук // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_18
Проаналізовано основні напрямки розвитку поняття змінної у початкових класах; виокремлено п’ять типів вправ на перехід від розв’язування нерівностей до рівностей: поняття про рівність і нерівність, буквенна символіка, математичні вирази, рівняння і нерівності складання числових формул і рівнянь під час розв’язування задач, функціональна залежність. Методичні рекомендації згруповано за такими трьома складовими: формування і розвиток уявлення про вираз зі змінною; розв’язування задач з буквеними даними; використання буквеної символіки для узагальнення знань. Розкрито дидактичні аспекти формування абстрактного мислення учнів початкових класів та шляхи розвитку уявлень про змінну величину. Рассмотрены основные направления развития понятия переменной в начальных классах; выделены пять типов упражнений на переход от решения неравенств к равенствам: понятие о равенстве и неравенстве, буквенная символика, математические выражения, уравнения и неравенства составления числовых формул и уравнений при решении задач, функциональная зависимость. Методические рекомендации сгруппированы по следующим трем составляющим: формирование и развитие представления о переменной величине; решение задач с буквенными исходными данными; использование буквенной символики для обобщения знаний. Раскрыты дидактические аспекты формирования абстрактного мышления учащихся начальных классов и пути развития представлений о переменной величине.The present paper reviews the main lines of the concept of variable in elementary school. The didactic aspects of abstract thinking primary school pupils and the development of ideas about the variables, are revealed.
  Повний текст PDF - 259.149 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стасів Н.
  • Війчук Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стасів Н. Формування в учнів уявлень про змінну величину як чинник алгебраїчної пропедевтики у початковому курсі математики / Н. Стасів, Т. Війчук // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського