Наукова періодика України Молодь і ринок


Гуменюк С. 
Формування компетенції педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури / С. Гуменюк // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_13
Проаналізовано структуру педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури та стан дослідження цієї проблеми в сучасному педагогічному науковому дискурсі. Розглянуто педагогічне мислення як фахову компетенцію у складі загальної компетенції педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури. Охарактеризовано недоліки та протиріччя в професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури та шляхи їх подолання. Виокремлено педагогічні умови, необхідні для ефективного формування педагогічного мислення: введення в освітній процес університету особистісно-орієнтованого підходу; здійснення суб'єкт-суб'єктної взаємодії з метою ефективного формування у студентів комплексу інтелектуально-емоційних умінь; усвідомлену орієнтацію викладачів університету на формування педагогічного мислення. Наведено авторське визначення педагогічного мислення, яке трактується як здатність учителя застосовувати теоретичні положення соціальних наук в конкретних ситуаціях. Проанализирована структура педагогического мышления будущих учителей физической культуры и состояние исследования этой проблемы в современном педагогическом научном дискурсе. Рассмотрено педагогическое мышление как профессиональная компетенция в составе общей компетенции педагогического мышления будущих учителей физической культуры. Охарактеризованы недостатки и противоречия в профессиональной подготовке будущих учителей физической культуры и пути их преодоления. Выделены педагогические условия, необходимые для эффективного формирования педагогического мышления, в частности: введение в образовательный процесс университета личностно-ориентированного подхода; осуществление субъект-субъектного взаимодействия с целью эффективного формирования у студентов комплекса интеллектуально-эмоциональных умений; осознанную ориентацию преподавателей университета на формирование педагогического мышления. Изложено авторское определение педагогического мышления, которое трактуется как способность учителя применять теоретические положения социальных наук в конкретных ситуациях.This paper deals with the problem of forming competence pedagogical thinking of future teachers of physical education as part of general competence . Characterized by deficiencies in the training of future teachers of physical culture and their solutions.
  Повний текст PDF - 318.296 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуменюк С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуменюк С. Формування компетенції педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури / С. Гуменюк // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського