Наукова періодика України Молодь і ринок


Силюга Л. 
Реалізація технології розвивального навчання Л. В. Занкова у процесі вивчення математики у початкових класах / Л. Силюга // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_12
Розглянуто основні напрями реалізації технології розвивального навчання Л. В. Занкова у процесі вивчення математики в початковій школі. Висвітлено принципи системи: навчання повинно проводитися на високому рівні складності; динаміка у вивченні програмного матеріалу; провідне місце посідають теоретичні знання; принцип усвідомленого засвоєння учнями навчального матеріалу, засобів застосування знань на практиці. Визначено особливості проведення уроку математики в початкових класах згідно з принципами розвивальної технології. Подано варіанти таких завдань: вибір учнями під час самостійної роботи завдання тренувального характеру серед тих, що записані на дошці; вибір учнями свого завдання серед аналогічних; вибір учнями об’єктів для спостережень; вибір з кількох ілюстрацій однієї, яка, на думку школярів, найбільше відповідає змісту; вибір свого завдання серед завдань, різних за рівнем складності; вибір завдань, що мають символічні назви; вибір завдань з моральним підтекстом; самостійний вибір домашнього завдання; індивідуальні та парні завдання, які пропонуються через природні об’єкти; зошити-силуети у вигляді анімаційних зображень.Рассмотрены основные направления реализации технологии развивающего обучения Л. В. Занкова в процессе изучения математики в начальной школе. Освещены принципы названной системы: обучение должно проводиться на высоком уровне сложности; динамика в изучении программного материала; приоритет теоретических знаний; принцип осознанного усвоения учащимися учебного материала, способов применения знаний на практике. Определены особенности проведения урока математики в начальных классах по принципам развивающей технологии. Представлены варианты следующих заданий: выбор учениками во время самостоятельной работы заданий тренировочного характера среди записанных на доске; выбор учениками своего задания среди аналогичных; выбор объектов для наблюдений; выбор из нескольких иллюстраций одной, которая, по мнению школьников, больше соответствует содержанию; выбор своего задания среди заданий, различных по уровню сложности; выбор заданий, имеющих символические названия; выбор заданий с моральным подтекстом; самостоятельный выбор домашнего задания; индивидуальные и парные задания, которые предлагаются через естественные объекты; тетради-силуэты в виде анимационных картинок. The basic directions of the realization of technology for developing studies after L.Zankov in the process of study of mathematics in primary school are considered in this article. The features of the lesson of mathematics in primary school according to the principles of developing technology of studies after L.Zankov are defined.
  Повний текст PDF - 317.234 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Силюга Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Силюга Л. Реалізація технології розвивального навчання Л. В. Занкова у процесі вивчення математики у початкових класах / Л. Силюга // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського