Наукова періодика України Молодь і ринок


Мацьків М. 
Ефективність гейміфікації на уроках іноземної мови / М. Мацьків // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_22
Розглянуто гейміфікацію як важливий елемент сучасної методики навчання іноземних мов. Наведено вимоги щодо застосування гейміфікації на уроках зазначеної мови. Визначено етапи проведення ігор, виокремлено концепції, що лежать в їх основі. Сформульовано цільовий блок навчальних ігор. Основною метою розвиваючих ігор названо розвиток здібностей, а супутньою – розвиток навичок і вмінь. З'ясовано переваги та недоліки застосування ігор на уроці, проаналізовано методологічні особливості їх проведення. Обгрунтовано доцільність дотримання таких етапів у процесі гри на уроках іноземної мови: попередня підготовка роздаткового матеріалу чи додаткового оснащення, організація гри із доступним поясненням завдань та правил, розподіл ролей та функцій гравців, роздача додаткового матеріалу (за необхідності), логічне завершення та аналіз результатів і помилок.Рассмотрена геймификация как важный элемент современной методики обучения иностранным языкам. Приведены требования по применению геймификации на уроках указанного языка. Определены этапы проведения игр; выделены концепции, лежащие в их основе. Сформулирован целевой блок учебных игр. Основной целью развивающих игр названо развитие способностей, а сопутствующей – развитие навыков и умений. Выяснены преимущества и недостатки применения игр на уроке, проанализированы методологические особенности их проведения. Обоснована целесообразность соблюдения следующих этапов при применении игр на уроках иностранного языка: предварительная подготовка раздаточного материала или дополнительного оснащения, организация игры с доступным объяснением задач и правил, распределение ролей и функций игроков, раздача дополнительного материала (при необходимости), логическое завершение и анализ результатов и ошибок.The article focuses on gamification as an important element in modern teaching of foreign languages. The advantages and disadvantages of using games at the lesson are given, methodological peculiarities of their organization are analyzed.
  Повний текст PDF - 213.833 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мацьків М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мацьків М. Ефективність гейміфікації на уроках іноземної мови / М. Мацьків // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського