Наукова періодика України Молодь і ринок


Ромащенко І. 
Модель процесу формування конкурентоздатності студентів за допомогою наково-дослідної діяльності / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_7
Проаналізовано складові моделі процесу формування сучасної творчої конкурентоспроможності особистості фахівця. Досліджено поняття «моделі» у сучасних наукових джерелах та її значення у процесі дослідження науково-дослідницької діяльності студентів. Наведено вимоги до моделі та її функції: інформаційно-аналітичну, планово-прогностичну, організаційно-виконавчу, контрольно-діагностичну, регулятивно-коригувальну. Розкрито основні ознаки професійної майстерності викладача. Розглянуто процес формування конкурентоспроможності особистості студента. Аргументовано структурні блоки моделі формування конкурентоспроможних студентів у процесі фахової підготовки. Визначено роль самостійної роботи студентів у процесі їх самореалізації. Проанализированы составляющие модели процесса формирования современной творческой конкурентоспособной личности специалиста. Исследовано понятие «модели» в современных научных источниках и ее значение в процессе исследования научно-исследовательской деятельности студентов. Приведены требования к модели и ее функции: информационно-аналитическая, планово-прогностическая, организационно-исполнительная, контрольно-диагностическая, регулятивно-корректирующая. Раскрыты основные признаки профессионального мастерства преподавателя. Рассмотрен процесс формирования конкурентоспособности личности студента. Аргументированы структурные блоки модели формирования конкурентоспособных студентов в процессе профессиональной подготовки. Определена роль самостоятельной работы студентов в процессе их самореализации.Analyzed the components of the model of the formation of the modern creative professional competitive person. Explore the concept of "model" in modern scientific sources and its importance in the study of scientific and research activity of students. The requirements for the model and its functions: information-analytical, planning and predictive, organizational and executive, control and diagnostic, regulatory and corrective. It outlines the main features of the professional skill of the teacher. The process of formation of competitiveness of the student's personality. Argued building blocks model of the formation of competitive students in the training. The role of independent work of students in the process of self-realization.
  Повний текст PDF - 395.149 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ромащенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ромащенко І. Модель процесу формування конкурентоздатності студентів за допомогою наково-дослідної діяльності / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського