Наукова періодика України Молодь і ринок


Жуковські В. 
Професійна підготовка майбутніх маркетологів в роздрібній торгівлі сфери послуг / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_31
Досліджено проблему едукації навчання, виховання і розвитку маркетологів у сфері торгівлі у навчальних закладах України та Польщі. Розглянуто едукацію за умов ринкової економіки та конкуренції на ринку праці. Відзначено правила для успіху маркетолога в роздрібній торгівлі: закупівля великої кількості товарів, забезпечення перевезення товарів від виробника до споживача, освоєння ринків, зберігання товарів на складах, проведення реклами. Проаналізовано вибір стратегії торгівлі сфери послуг. Підкреслено, що вдосконалення системи безперервної освіти із використанням новітніх педагогічних технологій пов’язано зі встановленням державних стандартів, створенням гнучкої системи підготовки майбутніх маркетологів до діяльності у сфері послуг торгівлі. Исследована проблема едукации обучения, воспитания и развития маркетологов в сфере торговли в учебных заведениях Украины и Польши. Рассмотрена едукация в условиях рыночной экономики и конкуренции на рынке труда. Отмечены правила для успеха маркетолога в розничной торговле: закупка большого количества товаров, обеспечение перевозки товаров от производителя к потребителю, освоение рынков, хранение товаров на складах, проведение рекламы. Проанализирован выбор стратегии торговли сферы услуг. Подчеркнуто, что совершенствование системы непрерывного образования с использованием новейших педагогических технологий связано с установлением государственных стандартов, созданием гибкой системы подготовки будущих маркетологов к деятельности в сфере услуг торговли.The problem of edukatsii training and development marketers trade in educational institutions of Ukraine and Poland. Edukatsiyu considered in a market economy and competition in the labor market. Noted the rules for success in marketing in retail: buying large quantities of goods, provision of transportation of goods from producer to consumer, market development, storage of goods in warehouses, carrying advertising. Analyzed the choice of strategy trading services. Stressed that the improvement of the system of continuing education using the latest educational technologies related to the establishment of national standards, the creation of a flexible system for training future marketing activities in services trade.
  Повний текст PDF - 247.8 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жуковські В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жуковські В. Професійна підготовка майбутніх маркетологів в роздрібній торгівлі сфери послуг / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського