Наукова періодика України Молодь і ринок


Кобрій О. 
Принципи оновлення змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах України / О. Кобрій // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_18
Обгрунтовано сучасний стан розробки принципів оновлення у ВНЗ змісту педагогічних дисциплін. Охарактеризовано зміни щодо якісної побудови цього змісту у педагогічній підготовці майбутнього фахівця з урахуванням сучасних тенденцій розвитку вищої освіти України. Зауважено про гуманізацію та гуманітаризацію змісту педагогічної освіти в Україні. Підкреслено, що вибір системи цінностей у сфері виховання здійснюється з урахуванням виховної традиції, потреб держави, досвіду минулих поколінь та вимог сьогодення. Аргументовано, що індивідуалізація, проблемність, комплексність та інтегрованість є важливими принципами якісного оновлення змісту педагогічних дисциплін. Акцентовано увагу, що метою цілісного педагогічного процесу є гармонійна особистість, яка уособлює єдність її інтелектуальних, емоційних і фізичних можливостей. Обосновано современное состояние разработки принципов обновления в ВУЗ содержания педагогических дисциплин. Охарактеризованы изменения относительно качественной постройки этого содержания в педагогической подготовке будущего специалиста с учетом современных тенденций развития высшего образования Украины. Замечено о гуманизации и гуманитаризации содержания педагогического образования в Украине. Подчеркнуто, что выбор системы ценностей в сфере воспитания осуществляется с учетом воспитательной традиции, потребностей государства, опыта прошлых поколений и требований настоящего. Аргументировано, что индивидуализация, проблемность, комплексность и интегрированность являются важными принципами качественного обновления содержания педагогических дисциплин. Акцентировано внимание, что целью целостного педагогического процесса является гармоничная личность, олицетворяющая единство ее интеллектуальных, эмоциональных и физических возможностей.Reasonably current state of development of the principles of content updates at universities and pedagogical disciplines. Characterized by qualitative changes in the construction of this content in the pedagogical training of future specialists with current trends in the development of higher education in Ukraine. Seen on the humanization and humanization of the content of teacher education in Ukraine. Emphasized that the choice of the value system in the field of education shall be based on the educational traditions needs of the state, the experience of past generations and the requirements of this. Argued that individualization, distressed, complexity and integration of the most important principles of quality content updates pedagogical disciplines. The attention that the goal of complete pedagogical process is a harmonious personality, a symbol of the unity of its intellectual, emotional and physical abilities.
  Повний текст PDF - 252.299 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кобрій О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кобрій О. Принципи оновлення змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах України / О. Кобрій // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського