Наукова періодика України Молодь і ринок


Кривильова О. 
Особливості психолого-педагогічної діяльності викладачів професійно-технічних навчальних закладів / О. Кривильова // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_12
Розкрито нормативно-правову базу організації діяльності викладачів професійно-технічних навчальних закладів. Проаналізовано сутність їх професійної діяльності та особливості її реалізації на сучасному етапі розвитку освітнього простору. Наведено індивідуально-особистісні (внутрішні) та соціокультурні (зовнішні) фактори успішної професійної діяльності викладачів. Досліджено основні нормативні види діяльності викладачів: методичну, навчальну та організаційну. Розглянуто поняття "професійна компетентність", "інформаційна компетентність", "комунікативна компетентність", "правова компетентність". Зауважено, що сучасна компетентнісна парадигма є практико-орієнтованою у відповідності з цінностями суспільства сталого розвитку. Раскрыта нормативно-правовая база организации деятельности преподавателей профессионально-технических учебных заведений. Проанализированы сущность их профессиональной деятельности и особенности ее реализации на современном этапе развития образовательного пространства. Приведены индивидуально-личностные (внутренние) и социокультурные (внешние) факторы успешной профессиональной деятельности преподавателей. Исследованы основные нормативные виды деятельности преподавателей: методическая, учебная и организационная. Рассмотрены понятия "профессиональная компетентность", "информационная компетентность", "коммуникативная компетентность", "правовая компетентность". Отмечено, что современная компетентностная парадигма является практико-ориентированной в соответствии с ценностями общества устойчивого развития.Reveals the legal framework organizing the activities of teachers in vocational schools. Analyzed the nature of their profession, and especially its implementation at the present stage of development of educational space. Given individual and personal (internal) and sociocultural (external) factors of a successful professional work of teachers. The basic regulatory activities of teachers: methodological, and organizational learning. The concept of professional competence, informational competence, communicative competence, legal competence. It is noticed that the modern paradigm of competence-practice-oriented in accordance with the values of a society of sustainable development.
  Повний текст PDF - 222.979 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кривильова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кривильова О. Особливості психолого-педагогічної діяльності викладачів професійно-технічних навчальних закладів / О. Кривильова // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського