Наукова періодика України Молодь і ринок


Квас О. 
Педагогічні умови гендерної соціалізації дітей молодшого шкільного віку / О. Квас, Л. Вовк // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_4
Уточнено змістову складову концепту "гендерна педагогіка", виокремлено основні напрями гендерної педагогіки в молодшому шкільному віці. Обумовлено гендерно-стратифікаційний характер освіти, яка відображає соціальний статус жінок і чоловіків у вітчизняному соціумі. Зазначено, що одним із пріоритетних завдань гендерної освіти є поглиблення та розширення термінологічних і візуальних меж проблеми гендерної рівноправності в усіх сферах діяльності. На основі теоретичного аналізу концепцій гендерного навчання показано необхідність створення психолого-педагогічних умов для формування ментальних та інституційних засад статевої соціалізації в школі, дотримання гендерної рівності в навчально-виховному процесі початкової школи.Уточнена содержательная составляющая концепта "гендерная педагогика", выделены основные направления гендерной педагогики в младшем школьном возрасте. Обусловлен гендерно-стратификационный характер образования, отражающий социальный статус женщин и мужчин в отечественном социуме. Отмечено, что одной из приоритетных задач гендерного образования является углубление и расширение терминологических и визуальных границ проблемы гендерного равноправия во всех сферах деятельности. На основе теоретического анализа концепций гендерного обучения показана необходимость создания психолого-педагогических условий для формирования ментальных и институциональных основ половой социализации в школе, соблюдения гендерного равенства в учебно-воспитательном процессе начальной школы.The article describes the main areas of modern psychological and educational research on the problem of gender socialization of children school age, the content and directions of gender socialization in primary school age have been analyzed, this feature of the campaign for gender education.
  Повний текст PDF - 274.625 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Квас О.
  • Вовк Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Квас О. Педагогічні умови гендерної соціалізації дітей молодшого шкільного віку / О. Квас, Л. Вовк // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вовк Лілія Степанівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського