Наукова періодика України Молодь і ринок


Гжещук В. 
Напрями формування професійної компетенції майбутніх менеджерів в процесі вивчення маркетингу / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_29
Виділено ключові професійні компетенції майбутніх менеджерів з переліком відповідних професійних знань і вмінь за вибраною професією, серед яких названо соціальну та організаційну компетентність, компетентність у сфері повсякденного життя. Деталізовано законодавчо-нормативну базу відповідності кваліфікаційних вимог професійній компетенції випускника ВНЗ, вчителя основ менеджменту. Наведено перелік питань і проблем, які вирішує колектив університету в контексті актуалізації автономії університетів та регулювання його позабюджетної діяльності. Названо види та напрямки професійної компетенції маркетолога: методологічна компетенція, дидактико-методична, спеціально-наукова, екологічна та валеологічна компетентність. Визначено соціально-педагогічні чинники, що впливають на стан економічної науки школярів та підготовці молоді до роботи за умов ринкової економіки.Выделены ключевые профессиональные компетенции будущих менеджеров с перечнем соответствующих профессиональных знаний и умений по выбранной профессии, среди которых названы социальная и организационная компетентность, компетентность в сфере повседневной жизни. Детализирована законодательно-нормативная база квалификационных требований к профессиональной компетенции выпускника ВУЗ, учителя основ менеджмента. Приведен перечень вопросов и проблем, которые решает коллектив университета в контексте актуализации автономии университетов и регулирования его внебюджетной деятельности. Названы виды и направления профессиональной компетенции маркетолога: методологическая компетенция, дидактико-методическая, специально-научная, экологическая и валеологическая компетентность. Определены социально-педагогические факторы, влияющие на состояние экономической подготовки школьников к работе в условиях рыночной экономики.The article investigates the actual question of usage og modern pedagogical technologies in management the educational process in the system of continuing education and training marketers to educational activity in modern conditions of market economy.
  Повний текст PDF - 238.46 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гжещук В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гжещук В. Напрями формування професійної компетенції майбутніх менеджерів в процесі вивчення маркетингу / В. Гжещук // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського