Наукова періодика України Молодь і ринок


Гнатів З. 
Специфіка диригентсько-хорових дисциплін як фахових предметів та виду виконавського мистецтва в сучасній музично-педагогічній освіті / З. Гнатів // Молодь і ринок. - 2014. - № 3. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_3_24
Обгрунтовано ідею, що суттєву роль у підготовці сучасного вчителя музичного мистецтва відіграє диригентсько-хоровий навчальний цикл дисциплін, що за своєю специфікою є інтегрованим та об’єднує різнобічну підготовку майбутнього фахівця, а також створює необхідну практичну базу "живого інтонування", без якого неможливе музично-педагогічне навчання. Приділено увагу проблемам специфіки формування такого вчителя в сучасному освітньому просторі. Зазначено, що музично-педагогічна діяльність за обсягом професійних завдань поєднує три спеціальності — загальнопедагогічну, музично-педагогічну із своєю специфікою і виконавську як важливу частину музично-педагогічної діяльності. Обоснована идея, что существенную роль в подготовке современного учителя музыкального искусства играет дирижерско-хоровой учебный цикл дисциплин, по своей специфике является интегрированным и объединяет разностороннюю подготовку будущего специалиста, а также создает необходимую практическую базу "живого интонирования", без которого невозможно музыкально-педагогическое обучения. Уделено внимание проблемам специфики формирования такого учителя в современном образовательном пространстве. Указано, что музыкально-педагогическая деятельность по объему профессиональных задач объединяет три специальности - общепедагогической, музыкально-педагогическое со своей спецификой и исполнительское как важную часть музыкально-педагогической деятельности.Presented by the idea that a significant role in the preparation of future teachers of musical art plays choral conducting training cycle disciplines in their specificity is an integrated and united diverse training of future specialists, and also creates the necessary practical base of "live intoning," without which it is impossible musical and pedagogical training . Due to the profile of such activities close attention to the problems of the specifics of the formation of a teacher of music in modern educational space. Emphasized that the musical-pedagogical activity in terms of professional tasks combines three specialties - general educational, musical and pedagogical with the specificity and performing as an important part of the musical and pedagogical activities.
  Повний текст PDF - 218.733 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гнатів З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гнатів З. Специфіка диригентсько-хорових дисциплін як фахових предметів та виду виконавського мистецтва в сучасній музично-педагогічній освіті / З. Гнатів // Молодь і ринок. - 2014. - № 3. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_3_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського