Наукова періодика України Молодь і ринок


Чередніченко Н. 
Інтеграційні педагогічні функції вчителів інформатики в Нідерландах / Н. Чередніченко // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_32
Проаналізовано інтеграційні функції вчителя інформатики. Вивчено складові професійної освіти в Нідерландах. Охарактеризовано особливості вищої педагогічної освіти вчителів інформатики середньої школи Нідерландів. Визначено роль інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в професійній освіті вчителів інформатики. Виокремлено основні компоненти ІКТ-компетентності вчителя, в тому числі: ставлення до ІКТ, інструментальні й інформаційні навички, загальні принципи, проектування та розробку. Розглянуто особливості професійної підготовки учителів інформатики II ступеня. Викладено вимоги до підготовки вчителів інформатики в Нідерландах, зокрема виділено провідні принципи в процесі підготовки.Проанализированы интеграционные функции учителя информатики. Изучены составляющие профессионального образования в Нидерландах. Охарактеризованы особенности высшего педагогического образования учителей информатики в средних школах Нидерландов. Определена роль информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в профессиональном образовании учителей информатики. Выделены основные компоненты ИКТ-компетентности учителя, в том числе: отношение к ИКТ, инструментальные и информационные навыки, общие принципы, проектирование и разработка. Рассмотрены особенности профессиональной подготовки учителей информатики II степени. Изложены требования к подготовке учителей информатики в Нидерландах, в частности выделены ведущие принципы в процессе подготовки.This article analyzes components of professional education in the Netherlands, outlines the features of high pedagogical education of secondary school computer science teachers in the Netherlands, the role of ICT in professional education of computer science teachers.
  Повний текст PDF - 261.181 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чередніченко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чередніченко Н. Інтеграційні педагогічні функції вчителів інформатики в Нідерландах / Н. Чередніченко // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_32.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського