Наукова періодика України Молодь і ринок


Василиків І. 
Інформаційні технології у формуванні маркетингової компетенції майбутніх спеціалістів / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 145-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_29
Проаналізовано основні напрямки використання засобів інформаційних технологій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя маркетингу. Враховано, що успішність формування такої особистості визначається змістом вивчених дисциплін їх спрямованістю, підлеглістю загальним задачам освіти, встановленням пріоритетів, вибором методів, форм і засобів навчання.Досліджено актуальну проблему використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні маркетингової компетенції. Висвітлено основні етапи проведення типового заняття з використанням Інтернету. Охарактеризовано форми та методи роботи на заняттях з маркетингу з використанням Інтернету: ілюстрація власних презентацій в Інтернет-ресурсах, виконання власного навчального проекту, виконання навчальних завдань в Інтернеті безпосередньо після аудиторного заняття.Исследована актуальная проблема использования информационно-коммуникационных технологий в формировании маркетинговой компетенции. Освещены основные этапы проведения типичного занятия с использованием Интернета. Охарактеризованы формы и методы работы на занятиях по маркетингу с использованием Интернета: иллюстрация собственных презентаций в Интернет-ресурсах, выполнение собственного учебного проекта, выполнение учебных задач в Интернете непосредственно после аудиторного занятия.Focus on current problem of using information and communication technologies in shaping the marketing competence. The basic stages of a typical lesson using the Internet, particularly marked in front of a computer job teaching, computer after computer work.
  Повний текст PDF - 212.214 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Василиків І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Василиків І. Інформаційні технології у формуванні маркетингової компетенції майбутніх спеціалістів / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 145-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського