Наукова періодика України Молодь і ринок


Каньковський І. 
Реалізація моделі позиційного навчання в процесі професійної підготовки інженера-педагога автотранспортного профілю / І. Каньковський // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_22
Акцентовано увагу на необхідності навчання студентів у процесі професійної підготовки знаходити свої власні сенси у науковому просторі. Розглянуто технологію позиційного навчання як засіб концентрації пізнавальної діяльності студентів, посилення особистої взаємодії викладачів і студентів, зняття напруження, яке пов’язане з формальними аспектами навчання у ВНЗ. Розкрито сутність застосування технології такого навчання в процесі підготовки інженера-педагога автотранспортного профілю. Викладено пріоритетні галузі освіти, де актуальність цього напрямку є необхідною умовою її впровадження.Акцентировано внимание на необходимости обучения студентов в процессе профессиональной подготовки находить свои собственные смыслы в научном пространстве. Рассмотрена технология позиционного обучения как средство концентрации познавательной деятельности студентов, усиления личного взаимодействия преподавателей и студентов, снятия напряжения, которое связано с формальными аспектами обучения в ВУЗ. Раскрыта сущность применения технологии такого обучения в процессе подготовки инженера-педагога автотранспортного профиля. Изложены приоритетные области образования, где актуальность этого направления является необходимым условием для ее внедрения.We consider technology as a means of teaching positional concentrations learning of students in the area of content being studied. The essence of the use of technology positional training in preparation engineer and educator motor type. Named the positive and negative aspects of bilingual education.
  Повний текст PDF - 276.859 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Каньковський І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Каньковський І. Реалізація моделі позиційного навчання в процесі професійної підготовки інженера-педагога автотранспортного профілю / І. Каньковський // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського