Наукова періодика України Молодь і ринок


Зварич І. 
Оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах України з урахуванням американського досвіду / І. Зварич // Молодь і ринок. - 2014. - № 12. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_12_10
Розглянуто теоретичні та методичні засади оцінювання професійної діяльності викладачів у ВНЗ США у другій половині ХХ - на початку ХХІ ст. Деталізовано історичні періоди зазначених часових меж. Висвітлено педагогічні методи, підходи, стандарти. Обгрунтовано принципи визначення професійної діяльності викладачів у вищій школі США та подано їх розгорнуту характеристику. Визначено структурні складники, критерії оцінювання. Розкрито сутність таких понять, як "професійна діяльність", "портфоліо", "педагогічнга компетентність", "стандарти". Обгрунтовано доцільність використання досвіду США і впровадження його у ВНЗ України.Проаналізовано історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США.
  Повний текст PDF - 263.581 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зварич І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зварич І. Оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах України з урахуванням американського досвіду / І. Зварич // Молодь і ринок. - 2014. - № 12. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_12_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зварич Ігор Теодорович (економічні науки)
  • Зварич Ірина Ярославівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського