Наукова періодика України Молодь і ринок


Зданевич Л. 
Використання кейс-стаді як інтерактивного методу взаємодії в процесі підготовки майбутніх вихователів / Л. Зданевич // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_3
Висвітлено наукові підходи щодо використання кейс-стаді як інтерактивного методу взаємодії в процесі підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів (ДНЗ). Зазначено, що згідно з контекстним підходом кейс-стаді відноситься до квазіпрофесійної діяльності, і застосування цього методу сприяє оволодінню студентами майбутньою професійною діяльністю. Наголошено, що кейс-статі − це метод навчання, призначений для вдосконалення навичок й одержання досвіду у вирішенні практичних ситуацій; за допомогою нього студенти та викладач беруть участь у безпосередньому обговоренні ділових ситуацій або завдань. Охарактеризовано види кейсів і типи завдань до них. Розкрито тенденції та підходи запровадження методу case-study в практику підготовки майбутніх вихователів ДНЗ. Виокремлено критерії оцінювання результатів навчання студентів із застосуванням кейс-методу. Окреслено причини безсистемного, ситуативного і непослідовного використання в практиці підготовки майбутніх вихователів інтерактивних методів взаємодії студентів і викладача. Констатовано, що саме особистість викладача, який запроваджує інтерактивні методи навчання, значною мірою визначає успішність і результативність виконаної роботи.Освещены научные подходы по использованию кейс-стади как интерактивного метода взаимодействия в процессе подготовки будущих воспитателей дошкольных учебных заведений (ДУЗ). Отмечено, что согласно с контекстным подходом кейс-стади относится к квазипрофессиональной деятельности, и применение этого метода способствует овладению студентами будущей профессиональной деятельностью. Отмечено, что кейс-стади – это метод обучения, предназначенный для совершенствования навыков и получения опыта в решении практических ситуаций; с помощью него студенты и преподаватель участвуют в непосредственном обсуждении деловых ситуаций или задач. Охарактеризованы виды кейсов и типы задач к ним. Раскрыты тенденции и подходы внедрения метода case-study в практику подготовки будущих воспитателей ДУЗ. Выделены критерии оценки результатов обучения студентов с применением кейс-метода. Определены причины бессистемного, ситуативного и непоследовательного использования в практике подготовки будущих воспитателей интерактивных методов взаимодействия студентов и преподавателя. Констатировано, что именно личность преподавателя, который вводит интерактивные методы обучения, в значительной мере определяет успешность и результативность проделанной работы.Deals with scientific approaches to the use of case studies as an interactive method of cooperation in the training of future teachers of preschool educational institutions (preschool). It is noted that according to the contextual approach case-study relates to kvaziprofesiynoyi activity, and this method helps mastering future professional activities. Emphasized that the case-sex - a method of training designed to improve the skills and gain experience in solving practical situations; with the help of his students and teachers participating in direct discussion of business situations or problems. Characterized types of cases and types of tasks to them. Reveals trends and approaches introduction of case-study method into practice the training of future kindergarten teachers. Thesis there is determined the criteria for assessment of learning outcomes of students using the case method. Outlined causes indiscriminate, situational and inconsistent use in the practice of training future teachers of interactive methods of interaction between students and teacher. Stated that the personality of the teacher who introduces interactive teaching methods, largely determines the success and effectiveness of the work done.
  Повний текст PDF - 411.678 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зданевич Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зданевич Л. Використання кейс-стаді як інтерактивного методу взаємодії в процесі підготовки майбутніх вихователів / Л. Зданевич // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського