Наукова періодика України Молодь і ринок


Красильникова Г. 
Класифікація моделей моніторингу якості складових педагогічної системи у вітчизняних вищих навчальних закладах / Г. Красильникова // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_22
Розглянуто існуючі види моделей моніторингу якості у вітчизняних ВНЗ. Запропоновано класифікацію моделей якості за різними ознаками: концептуальною основою; спрямованістю; статусом суб’єктів; масштабом охоплення об’єктів моніторингу тощо. Виявлено, що переважна більшість моделей моніторингу якості, що проектують науковці для впровадження у вітчизняних ВНЗ, носить монофункціональний характер і націлена на обмежену кількість об’єктів моніторингу. Водночас, найбільшою складністю та практичним інтересом для вишів є поліфункціональні моделі, у яких моніторинг охоплює ключові складові педагогічної системи та носить комплексний характер. Рассмотрены существующие виды моделей мониторинга качества в отечественных ВУЗ. Предложена классификация моделей качества по различным признакам: концептуальной основе; направленностью; статусом субъектов; масштабу охвата объектов мониторинга и тому подобное. Выявлено, что подавляющее большинство моделей мониторинга качества, проектируемые учеными для внедрения в отечественных ВУЗ, носит монофункциональный характер и нацелена на ограниченное количество объектов мониторинга. В то же время, наибольшую сложность и практический интерес для ВУЗ представляют полифункциональные модели, в которых мониторинг охватывает ключевые составляющие педагогической системы и носит комплексный характер.The existing kinds of models quality monitoring in local universities. The classification as models on different grounds: a conceptual framework; orientation; status of the subjects; scale coverage monitored so on. Found that the vast majority quality monitoring models that scientists project for implementation in national universities is monofunctional in nature and focuses on a limited number of sites monitored. However, the greatest difficulty and practical interest for universities are multifunctional model in which the monitoring covers the key components of educational system and is comprehensive.
  Повний текст PDF - 232.149 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Красильникова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Красильникова Г. Класифікація моделей моніторингу якості складових педагогічної системи у вітчизняних вищих навчальних закладах / Г. Красильникова // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського