Наукова періодика України Молодь і ринок


Возна Ю. 
Значення та роль практичної складової у системі соціальної освіти за рубежем / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_13
Розглянуто проблеми порівняльного аналізу змісту та сутності системи професійної підготовки фахівців для соціальної сфери у різних країнах світу, зокрема проаналізовано бельгійську, французьку та німецьку моделі підготовки фахівців соціальної сфери. Класифіковано основні моделі практичного навчання майбутніх соціальних працівників, серед яких названо: модель побудовану на використанні терапевтичних моделей; "учнівську модель", де процес оцінювання професійної підготовки спеціаліста здійснюється на основі стандартів супервізорства; управлінська модель, де студент стає співробітником агенства; модель структурованого навчання, що базується на використанні модульної технології навчання. На основі аналізу досвіду зарубіжної системи підготовки фахівців соціальної сфери з акцентом на практичній складовій соціальної освіти розглянуто можливість впровадження такого досвіду у вищу освіту України. Рассмотрены проблемы сравнительного анализа содержания и сущности системы профессиональной подготовки специалистов для социальной сферы в разных странах мира, в частности проанализированы бельгийская, французская и немецкая модели подготовки специалистов социальной сферы. Классифицированы основные модели практического обучения будущих социальных работников. Среди них названы: модель, построенная на использовании терапевтических моделей; "ученическая модель", где процесс оценки профессиональной подготовки специалиста осуществляется на основе стандартов супервизорства; управленческая модель, при которой студент становится сотрудником агенства; модель структурированного обучения, основанная на использовании модульной технологии обучения. На основе обобщения опыта зарубежной системы подготовки специалистов социальной сферы с акцентом на практической составляющей социального образования рассмотрена вероятность использования такого опыта в высшем образовании Украины.The article observes the problem of comparative analysis of the content and nature of vocational training of specialists for the social sector in different countries. The author analyzes the experience of foreign training system of social sphere emphasizing on the practical part of social education and the possibility of introducing such an experience in higher education in Ukraine.
  Повний текст PDF - 231.396 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Возна Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Возна Ю. Значення та роль практичної складової у системі соціальної освіти за рубежем / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського