Наукова періодика України Молодь і ринок


Бурчак Л. 
Ефективні шляхи підготовки вчителя-дослідника у вищій школі / Л. Бурчак, С. Бурчак // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_11
Висвітлено етапи формування дослідницької компетентності майбутніх учителів (мотиваційний, аналітичний, змістовий, організаційнодіяльнісний, завершальний). Представлено методичний супровід процесу формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя, що включає спецкурс "Підготовка майбутнього вчителя до дослідницької діяльності" (подано мету, завдання, тематичний план, структуру практичних розробок). Визначено та проаналізовано структуру авторського методичного посібника "Формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя", що складається з теоретичного та практичного розділів. Обґрунтовано місце науково-дослідницької роботи в процесі підготовки майбутнього вчителя. Представлено практичні матеріали для студентів з формування їх дослідницької компетентності. Освещены этапы формирования исследовательской компетентности будущих учителей (мотивационный, аналитический, содержательный, организационно-деятельностный, завершающий). Представлено методическое сопровождение процесса формирования исследовательской компетентности будущего учителя, включая спецкурс "Подготовка будущего учителя к исследовательской деятельности" (рассмотрены цели, задачи, тематический план, структура практических разработок). Определена и проанализирована структура авторского методического руководства "Формирование исследовательской компетентности будущего учителя", состоящего из теоретического и практического разделов. Обосновано место научно-исследовательской работы в процессе подготовки будущего учителя. Представлены практические материалы для студентов по формированию их исследовательской компетентности. The article is devoted to the problem of preparation of the teacherresearcher at higher school. The stages of forming of research competence of future teachers are reflected in this publication (motivational, analytical, semantic, finishing). Methodical accompaniment of process of forming of research competence of future teacher as aggregate of various forms, technologies, procedures, measures which provide preparation of teacherresearcher is also presented.
  Повний текст PDF - 272.297 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бурчак Л.
  • Бурчак С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бурчак Л. Ефективні шляхи підготовки вчителя-дослідника у вищій школі / Л. Бурчак, С. Бурчак // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського