Наукова періодика України Молодь і ринок


Семчакевич С. 
Принципи визначення навчальних досягнень школярів на уроках музичного мистецтва / С. Семчакевич // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_31
Висвітлено принципи організації вчителем контрольно-оцінювальної діяльності на уроках музичного мистецтва в загальноосвітніх школах. Акцентовано увагу на таких взаємопов’язаних дидактичних поняттях, як: “закон ”, “закономірність”, “правило”, “принцип”. Досліджено етимологію поняття «принцип», зроблено висновок про динамічну сутність дидактичних принципів. Розглянуто закони дидактики, закономірності та правила навчання. Обґрунтовано сутність принципів визначення навчальних досягнень школярів на уроках музичного мистецтва.Освещены принципы организации учителем контрольно-оценочной деятельности на уроках музыкального искусства в общеобразовательных школах. Акцентировано внимание на таких взаимосвязанных дидактических понятиях, как: "закон", "закономерность", "правило", "принцип". Исследована этимология понятия «принцип», сделан вывод о динамической сущности дидактических принципов. Рассмотрены законы дидактики, закономерности и правила обучения. Обоснована суть принципов определения учебных достижений школьников на уроках музыкального искусства.The actual question of the principles of organization teacher's control and assessment activity in the musical arts lesson in secondary schools is spotlighted. The attention is focused on the interrelated didactic concepts as "law", "regularity", "rule", "principle". Etymology of the notion of "principle" was studied, the dynamic nature of didactic principles was concluded. Didactic laws, regularity of learning and learning rules considered. Principles for determining educational achievements of pupils in the classroom music were substantiated.
  Повний текст PDF - 237.325 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Семчакевич С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Семчакевич С. Принципи визначення навчальних досягнень школярів на уроках музичного мистецтва / С. Семчакевич // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського