Наукова періодика України Молодь і ринок


Стрельчук Я. 
Формування потенційного англомовного словника студентів на основі багатозначності слів / Я. Стрельчук // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_17
На конкретних прикладах показано особливості вживання полісемантичних слів в англійській мові. Відзначено, що мотивованість різних значень слова забезпечується наявністю структурних і смислових відповідників між співзначеннями багатозначного слова, що і є лінгвістичною підставою віднесення невивчених значень багатозначних слів до потенційного словника. Виділено фактори, які зумовлюють виведення лексичних одиниць, особливу увагу в процесі навчання студентів запропоновано приділяти мовній здогадці. Встановлено ступені труднощів у розвитку здогадки та типи завдань з її формування. Зроблено висновок про важливість цілеспрямованого навчання студентів розуміння багатозначних слів для вироблення в них навичок правильного перекладу текстів.На конкретных примерах показаны особенности употребления полисемантических слов в английском языке. Отмечено, что мотивированность разных значений слова обеспечивается наличием структурных и смысловых соответствий между сопряжёнными значениями многозначного слова, что и является основанием для внесения неизученных значений многозначных слов в потенциальный словарь. Выделены факторы, определяющие выведение лексических единиц, особое внимание в процессе обучения студентов предложено уделять языковой догадке. Установлены степени трудности в развитии догадки и типы задач по её формированию. Сделан вывод о важности целенаправленного обучения студентов пониманию многозначных слов для выработки у них навыков правильного перевода текстов.On specific examples was illustrated the use of particular polysemantic words in the English language. Noted that motivation of the different word meanings is provided by the presence of structural and semantic correspondences between paired values of an ambiguous word, that is the basis for making unexamined values of ambiguous words in the potential dictionary. The factors that determine the excretion of lexical units were distinguished, special attention in the process of students' teaching requested to pay to guesswork. The degree of difficulty in the development of the guesswork was set as well as the types of tasks on its formation. Conclusion was made about the importance of targeted students training for understanding of ambiguous words to develop their skills of correct texts translation.
  Повний текст PDF - 236.425 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стрельчук Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стрельчук Я. Формування потенційного англомовного словника студентів на основі багатозначності слів / Я. Стрельчук // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського