Наукова періодика України Молодь і ринок


Гуманкова О. 
Технологія підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів / О. Гуманкова // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_15
Обгрунтовано зміст і структуру технології підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів. Висвітлено її компонентну структуру, яка конкретизує цільовий, змістовий, процесуальний та оцінно-результативний компоненти реалізації досліджуваної технології. Охарактеризовано орієнтувально-інформаційний, навчально-практичний та самостійно-творчий етапи підготовки студентів із зазначенням форм впровадження на кожному з етапів. Технологію рекомендовано до впровадження в процес професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін.Обоснованы содержание и структура технологии подготовки будущих учителей гуманитарных дисциплин к осуществлению дифференцированного подхода в обучении учеников. Освещена ее компонентная структура, конкретизирующая целевой, содержательный, процессуальный и оценочно-результативный компоненты реализации исследуемой технологии. Охарактеризованы ориентировочно-информационный, учебно-практический и самостоятельно-творческий этапы подготовки студентов с указанием форм осуществления на каждом из этапов. Технология рекомендована к внедрению в процесс профессиональной подготовки будущих учителей гуманитарных дисциплин.Substantiated the content and structure of technology of future humanities teachers preparation to the implementation of a differentiated approach to pupils' teaching. Illuminated its component structure, concretizing target, substantial, procedural and evaluative-effective components of the investigated technology implementation. Characterized orientation and information, educational and practical, self-dependent and creative stages of preparing students with an indication of the forms at each stage. Technology recommended for implementation in the process of training future teachers of humanities.
  Повний текст PDF - 247.429 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуманкова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуманкова О. Технологія підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів / О. Гуманкова // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського