Наукова періодика України Молодь і ринок


Ісаєва С. 
Рекомендації Томаса Гордона щодо гармонізації діяльності вчителя у школі / С. Ісаєва // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_33
Запропоновано ідеї щодо ефективної гармонізації діяльності вчителя у школі з метою уникнення конфліктів з учнями, колегами та керівництвом і вдоволення інтересів усіх сторін. Аргументовано, що вивчення досвіду Томаса Гордона заслуговує на особливу увагу, оскільки може значно збагатити сучасну українську педагогічну теорію й практику. Досліджено проблематику, яка супроводжує роботу вчителів у школі. Розкрито систему, яка дозволяє відстоювати свої права вчителеві. Проаналізовано засоби та прийоми раціоналізації та підвищення ефективності засідань вчителів. Продемонстровано принципи, які характерні вчителеві, що виступає консультантом своїх колег.Предложены идеи по эффективной гармонизации деятельности учителя в школе во избежание конфликтов с учениками, коллегами и руководством и удовлетворения интересов всех сторон. Аргументировано, что изучение опыта Томаса Гордона заслуживает особого внимания, поскольку может значительно обогатить современную украинскую педагогическую теорию и практику. Исследована проблематика, которая сопровождает работу учителей в школе. Раскрыта система, которая позволяет отстаивать свои права учителю. Проанализированы средства и приемы рационализации и повышения эффективности заседаний учителей. Продемонстрированы принципы, которые характерны для учителя, выступающего консультантом своих коллег.Proposed ideas for effective harmonization of the teachers in the school in order to avoid conflicts with students, colleagues and the leadership and the interests of all parties. Argued that the study of the experience of Thomas Gordon deserves special attention, as it can greatly enrich the modern Ukrainian pedagogical theory and practice. Studied the problems that accompany the work of teachers in the school. Discloses a system that allows the teacher to defend their rights. Analyzed tools and techniques to streamline and improve the efficiency of meetings teachers. Demonstrated the principles that characterize the teacher that a consultant colleagues.
  Повний текст PDF    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ісаєва С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ісаєва С. Рекомендації Томаса Гордона щодо гармонізації діяльності вчителя у школі / С. Ісаєва // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ісаєва Світлана Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського