Наукова періодика України Молодь і ринок


Гоцинець І. 
Формування професійно-методичної компетентності студентів у шкільному курсі німецької мови та методики її викладання / І. Гоцинець // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_13
Розглянуто проблему формування професійно-методичної компетентності студентів у шкільному курсі німецької мови та методики її викладання. Розкрито сутність поняття «компетентність», яка визначає значення та роль дидактичного мовлення студентів, а також проаналізовано професійно-методичні вміння студентів відповідно до тематики курсу. Проаналізовано дидактичне мовлення вчителя, яке включає володіння класно-урочною термінологією, а також мовними засобами зверненості, модальності, ситуативності та адаптивності висловлювання, що забезпечує повноцінну дидактичну форму спілкування вчителя іноземної мови у навчально-виховному процесі.Рассмотрена проблема формирования профессионально-методической компетентности студентов в школьном курсе немецкого языка и методики его преподавания. Раскрыта сущность понятия «компетентность», которое определяет значение и роль дидактической речи студентов, а также проанализированы профессионально-методические умения студентов в соответствии с тематикой курса. Проанализирована дидактическая речь учителя, которая включает владение классно-урочной терминологией, а также языковыми средствами обращенности, модальности, ситуативности и адаптивности высказываний, что обеспечивает полноценную дидактическую форму общения учителя иностранного языка в учебно-воспитательном процессе.Considered probleu of professionally-methodical competence of students in the school course of German language and methods of its teaching. Discloses the essence of the concept of "competence", which determines the value and role of didactic speech of students, as well as professionally analyzed and methodological skills of students in accordance with the theme of the course. Analyzed didactic speech teacher, which includes possession of class-lesson terminology and linguistic means treatment, modality, situational and adaptability statements, provide valuable didactic form of communication a foreign language teacher in the educational process.
  Повний текст PDF    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гоцинець І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гоцинець І. Формування професійно-методичної компетентності студентів у шкільному курсі німецької мови та методики її викладання / І. Гоцинець // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського