Наукова періодика України Молодь і ринок


Проценко О. 
Реалізація концепції неперервної педагогічної освіти в зарубіжних країнах: досвід Греції / О. Проценко // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_11
Проаналізовано основні підходи грецьких учених до визначення поняття «неперервна освіта». Визначено, напрями реалізації концепції неперервної педагогічної освіти Греції. Зазначено, що базова та післядипломна підготовка педагогічних працівників спрямованы на формування критично мислячого вчителя, дослідника, який вміє працювати в полікультурному колективі та творчо підходити до професійної діяльності. Досліджено зв'язок післядипломної педагогічної освіти та професійної діяльності вчителя, що підтримується завдяки організації внутрішньошкільного підвищення кваліфікації та внутрішньослужбового підвищення кваліфікації педагогічних кадрів за допомогою телекомунікаційних засобів навчання. Проанализированы основные подходы греческих ученых к определению понятия «непрерывное образование». Определены направления реализации концепции непрерывного педагогического образования Греции. Отмечено, что базовая и последипломная подготовка педагогических работников направлены на формирование критически мыслящего учителя, исследователя, который умеет работать в поликультурном коллективе и творчески подходить к профессиональной деятельности. Исследована связь последипломного педагогического образования и профессиональной деятельности учителя, которая поддерживается благодаря организации внутришкольного повышения квалификации и внутрислужебного повышения квалификации педагогических кадров с помощью телекоммуникационных средств обучения.Analysed the basic approaches of Greek scholars to the definition of " continuing education". Defined directions of the concept of continuous pedagogical education in Greece. Recorded that the basic and postgraduate training of teachers sent to the formation of critical thinking teacher, a researcher who is able to work in a multicultural team and a creative approach to professional activity. Investigated the relationship of postgraduate education and professional work of the teacher, which is supported by the organization intraschool training and in-service training of pedagogical staff by means of telecommunications training.
  Повний текст PDF    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Проценко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Проценко О. Реалізація концепції неперервної педагогічної освіти в зарубіжних країнах: досвід Греції / О. Проценко // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського