Наукова періодика України Молодь і ринок


Терещук А. 
Науково-технічний прогрес та проблеми формування змісту технологічної підготовки учнів старшої загальноосвітньої школи / А. Терещук // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_5_8
Розглянуто проблеми формування змісту технологічної підготовки учнів старшої школи з позицій прогресу науки. Проаналізовано науково-технічний прогрес як складне інтегроване поняття. Визначено його сутність та структуру, що обумовлює новий зміст технологічної освіти у загальноосвітній школі. Висвітлено частину змісту технологічної освіти, яка відповідає за інтелектуальний розвиток учнів, формування у них предметної проектно-технологічної та ключової інформаційно-комунікаційної компетентностей і має бути визначальною у порівнянні з “ремісничою” частиною, де учні засвоюють лише певний варіант виробничої технології чи технічного процесу.Рассмотрены проблемы формирования содержания технологической подготовки учащихся старших классов с позиций прогресса науки. Проанализирован научно-технический прогресс как сложное интегрированное понятие. Определены сущность и структура, которая обусловливает новое содержание технологического образования в общеобразовательной школе. Представлена часть содержания технологического образования, которая отвечает за интеллектуальное развитие учащихся, формирование у них предметной проектно-технологической и ключевой информационно-коммуникационной компетентности, которая должна быть определяющей в сравнении с "ремесленной" частью, где ученики усваивают лишь определенный вариант производственной технологии или технического процесса.Considered the problem of forming the content of technological preparation of high school students from the standpoint of scientific progress. Analyzed scientific and technological progress as a complex integrated concept. Defined the nature and structure, which makes the new content of technology education in secondary school. Presented by some of the content of technological education , which is responsible for the intellectual development of students, the formation of their subject of design and technology and the key information and communication competence , which should be decisive in comparison with the "craft" part , where students learn a particular variant of the production technology or technical process.
  Повний текст PDF - 236.98 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Терещук А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Терещук А. Науково-технічний прогрес та проблеми формування змісту технологічної підготовки учнів старшої загальноосвітньої школи / А. Терещук // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_5_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського