Наукова періодика України Молодь і ринок


Садова І. 
Професійна підготовка майбутніх учителів до розв’язування складних педагогічних ситуацій / І. Садова // Молодь і ринок. - 2013. - № 3. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_3_15
Проаналізовано сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійного вирішення складних педагогічних ситуацій. Визначено критерії формування умінь розв’язувати педагогічні задачі та їх показники. Досліджено особливості комунікативної підготовки майбутніх педагогів у контексті розв’язування педагогічних ситуацій. Зроблено висновок, що основний ефект такого навчання виражається у формуванні особистісного ставлення молодих учителів до тих чи інших психолого-педагогічних ідей; зростанні рівня систематичності й осмислення психолого-педагогічних знань, у розвитку в майбутніх вчителів прагнення та навичок. Проанализированы современные тенденции подготовки будущих учителей начальных классов к профессиональному решению сложных педагогических ситуаций. Определены критерии формирования умений решать педагогические задачи и их показатели. Исследованы особенности коммуникативной подготовки будущих педагогов в контексте решения педагогических ситуаций. Сделан вывод, что основной эффект такого обучения выражается в формировании личностного отношения молодых учителей к тем или иным психолого-педагогическим идеям, росте уровня систематичности и осмысления психолого-педагогический знаний, в развитии у будущих учителей стремлений и навыков. Analyzed modern trends of training primary school teachers to professional solving difficult teaching situations. Defined criteria for the formation pedagogical skills to solve problems and their indicators. The features of communicative training of future teachers in the context of solving pedagogical situations. Inferred that the main effect of such training resulting in the formation of personal attitudes of young teachers to some psychological and educational iduyam; increase in the level of systematic thinking and psycho-pedagogical knowledge in the development of future teachers' aspirations and skills.
  Повний текст PDF - 245.148 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Садова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Садова І. Професійна підготовка майбутніх учителів до розв’язування складних педагогічних ситуацій / І. Садова // Молодь і ринок. - 2013. - № 3. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_3_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського