Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Сенюта О. Вторинна номінація як засіб втілення комунікативних стратегій автора у художньому творі / О. Сенюта // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_2_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сенюта О. Вторинна номінація як засіб втілення комунікативних стратегій автора у художньому творі / О. Сенюта // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_2_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |