Наукова періодика України Молодь і ринок


Сенюта О. 
Вторинна номінація як засіб втілення комунікативних стратегій автора у художньому творі / О. Сенюта // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_2_27
  Повний текст PDF - 272.042 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сенюта О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сенюта О. Вторинна номінація як засіб втілення комунікативних стратегій автора у художньому творі / О. Сенюта // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_2_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського