Наукова періодика України Молодь і ринок


Суровицька М. 
Формування пізнавальних інтересів молодших школярів / М. Суровицька // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_7
Висвітлено проблематику формування пізнавальних інтересів молодших школярів у навчальному процесі. Аргументовано, що динаміка інформаційної ваги психічних функцій навчальної успішності молодших школярів залежать від ефективності розвитку їх пізнавальних інтересів. Акцентовано увагу на критичний відбір навчального матеріалу, зміст завдань і вправ для занять. Обґрунтовано необхідність вдумливого ставлення до питання формування пізнавальних інтересів у учнів початкових класів. Підкреслено, що вчителеві необхідно залучати дітей до планування наступної діяльності через попередню роботу та активно застосовувати варіативність (диференційований підхід) до формулювання домашнього завдання. Освещена проблематика формирования познавательных интересов младших школьников в учебном процессе. Аргументировано, что динамика информационного веса психических функций учебной успеваемости младших школьников зависят от эффективности развития их познавательных интересов. Акцентировано внимание на критический отбор учебного материала, содержание заданий и упражнений для занятий. Обоснована необходимость вдумчивого отношения к вопросу формирования познавательных интересов у учащихся начальных классов. Подчеркнуто, что учителю необходимо привлекать детей к планированию последующей деятельности через предварительную работу и активно применять вариативность (дифференцированный подход ) к формулировке домашнего задания. Lit problems of formation of informative interest younger students in the learning process. Argued that the dynamics of information weight mental functions of learning achievement younger students depend on the efficiency of the development of their cognitive interests. The attention is focused on the critical selection of educational material, the content of tasks and exercises to practice. Necessity thoughtful attitude towards the question of formation of cognitive interests of primary classes. Emphasized that the teacher needs to involve children in planning the following activities through the preliminary work and actively implement variability (graded approach) to the formulation of homework.
  Повний текст PDF - 261.513 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Суровицька М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Суровицька М. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів / М. Суровицька // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського