Наукова періодика України Молодь і ринок


Сенкевич Д. 
Формування загальної культури майбутніх менеджерів сучасних технологій виробництва і сфери послуг / Д. Сенкевич // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_29
Зауважено про те, що там, де опиняються люди разом, через деякий проміжок часу виникає культура чи субкультура. Підкреслено, що успішне управління та підприємництво не можна здійснювати без врахування вікових, соціальних, статевих, певних національних відмінностей як об’єктів управління, так і суб’єктів ділового підприємництва. Проаналізовано фактори успіху підприємницької діяльності. Виділено культуру підприємництва одним із основних факторів ринкової економіки, що вміщує дві складові – ділову етику і маркетинг. Класифіковано етичні норми бізнесу, яких необхідно дотримуватися згідно з суспільними інтересами. Розглянуто модель культури управління та принципи організаційної культури. Наведено таблиці з чинниками моральної культури та практичними стилями управління в підприємництві.Отмечено, что там, где оказываются люди вместе, через некоторый промежуток времени возникает культура или субкультура. Подчеркнуто, что успешное управление и предпринимательство нельзя осуществлять без учета возрастных, социальных, половых, определенных национальных различий как объектов управления, так и субъектов делового предпринимательства. Проанализированы факторы успеха предпринимательской деятельности. Выделена культура предпринимательства как однин из основных факторов рыночной экономики, вмещающий две составляющие – деловую этику и маркетинг. Классифицированы нормы бизнеса, которые необходимо соблюдать в соответствии с общественными интересами. Рассмотрены модель культуры управления и принципы организационной культуры. Приведены таблицы с факторами нравственной культуры и практическими стилями управления в предпринимательстве.Noted that where people find themselves together after a period of time there is a culture or subculture. Stressed that the successful management and entrepreneurship cannot be made without taking into account age, social, sexual, certain national differences as facilities management, and the subjects of business enterprise. The factors of success of entrepreneurial activity. Highlighted entrepreneurial culture one of the main factors of the market economy, accommodating two components – business ethics and marketing. Classified business rules that must be followed according to the public interest. Placed model management culture and principles of organizational culture. The tables of the factors of moral culture and practices in business management styles.
  Повний текст PDF - 211.475 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сенкевич Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сенкевич Д. Формування загальної культури майбутніх менеджерів сучасних технологій виробництва і сфери послуг / Д. Сенкевич // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського