Наукова періодика України Молодь і ринок


Євсюков О. 
Визначення значущості інновації в освіті (теоретичний аспект) / О. Євсюков, С. Телегіна // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_25
Здійснено теоретичний аналіз інновації з філософської та педагогічної точок зору науковців та її значущості в освіті. Визначено роль інновації в здійсненні педагогічного процесу на основі існуючих традицій. Підкреслено, що основою інноваційних розробок в освіті виступає необхідність гуманізації освіти і орієнтації на збереження ідентичності людини. Наведено складові творчої мисле діяльної форми інновацій. Аргументовано, що педагогічні інновації забезпечують більш якісну й ефективну адаптацію та реалізацію здібностей людини в усіх сферах життєдіяльності: суспільній, професійній, культурній, побутовій, формують умови для самоосвіти, самовиховання, саморозвитку особи майбутнього спеціаліста. Осуществлен теоретический анализ инновации с философской и педагогической точек зрения ученых и ее значимости в образовании. Определена роль инновации в осуществлении педагогического процесса на основе существующих традиций. Подчеркнуто, что основой инновационных разработок в образовании выступает необходимость гуманизации образования и ориентации на сохранение идентичности человека. Приведены составляющие творческой мыследеятельной формы инноваций. Аргументировано, что педагогические инновации обеспечивают более качественную и эффективную адаптацию и реализацию способностей человека во всех сферах жизнедеятельности: общественной, профессиональной, культурной, бытовой, формируют условия для самообразования, самовоспитания, саморазвития личности будущего специалиста. Performed a theoretical analysis of innovation from a philosophical and pedagogical point of view of scientists , and its importance in education. Defined the role of innovation in the implementation of educational process on the basis of existing traditions. Underlined that the basis of innovations in education advocates need humanization of education and orientation to preserve human identity. Given components of creative thinking activity forms of innovation. Argued that pedagogical innovations provide better and more effective adaptation and implementation of human capabilities in all spheres of life: social, professional, cultural, consumer, creating conditions for self-education, self-development of the future specialist.
  Повний текст PDF - 167.117 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Євсюков О.
  • Телегіна С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Євсюков О. Визначення значущості інновації в освіті (теоретичний аспект) / О. Євсюков, С. Телегіна // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Євсюков Олександр Феліксович (педагогічні науки)
  • Євсюков Олександр Петрович (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського