Наукова періодика України Молодь і ринок


Павленко Л. 
Методика навчання майбутніх інженерів-педагогів обґрунтованому вибору методу кореляційного аналізу / Л. Павленко // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_20
Розглянуто методику навчання вибору методу аналізу експериментальних даних та створення ознакової моделі експериментальних даних на основі узагальненого алгоритму аналізу експериментальних даних та порівняння ознакової моделі експериментальних даних і ознакових моделей статистичних методів з метою вибору адекватного статистичного методу аналізу.Рассмотрена методика обучения выбору метода анализа экспериментальных данных и создание знаковой модели экспериментальных данных на основе обобщенного алгоритма анализа экспериментальных данных и сравнение знаковой модели экспериментальных данных и знаковых моделей статистических методов с целью выбора адекватного статистического метода анализа.The methodology is considered of teaching to choose the methodology of analyzing experimental data and developing feature models on the basis of a generalized algorithm of experimental data analysis and comparing a feature model of experimental data and feature models of statistical methods aimed at choosing an adequate statistical method of analysis.Визначено, що для реалізації вимог державних стандартів вищої освіти методична система навчання дисципліни "Комп'ютерні технології статистичного опрацювання експериментальних даних" має розроблятися на основі способу адекватного вибору статистичного методу аналізу. Обгрунтовано узагальнену ознакову модель та метод аналізу експериментальних даних, ознакові моделі опису статистичних методів аналізу експериментальних даних, узагальнений спосіб адекватного вибору статистичного методу аналізу експериментальних даних для навчання майбутніх інженерів-педагогів.Розглянуто методику навчання вибору методу аналізу експериментальних даних. Розроблено узагальнену модель аналізу експериментальних даних, проаналізовано головні кроки її формування. Продемонстровано ключові модулі алгоритму: визначення факторної та результативної ознак, аналіз даних в залежності від ознак виміру, інтерпретація умов задачі. Зазначено, що на сучасному етапі розвитку технологій студентам інженерно-педагогічних спеціальностей доводиться мати справу з даними та інформацією про них, яка отримується з різних джерел їх майбутньої професійної діяльності, насамперед, психолого-педагогічних, економічних та технічних галузей. Рассмотрена методика обучения выбора метода анализа экспериментальных данных. Разработана обобщенная модель анализа экспериментальных данных, проанализированы главные шаги ее формирования. Продемонстрированы ключевые модули алгоритма: определение факторного и результативного признаков, анализ данных в зависимости от признаков измерения, интерпретация условий задачи. Отмечено, что на современном этапе развития технологий студентам инженерно-педагогических специальностей приходится иметь дело с данными и информацией о них, получаемой из различных источников их будущей профессиональной деятельности, прежде всего, психолого-педагогических, экономических и технических отраслей.Considered teaching methods select the method of analysis of experimental data. Developed generalized model of analysis of experimental data. Analyzed the main steps of forming the model. Demonstrated the key modules of the algorithm: determining factor and effective features, data analysis, depending on the sign of the measurement , the interpretation of the conditions of the problem. Noted that at the present stage of technology development for students of engineering and pedagogical skills necessary to deal with data and information about them from a variety of sources for their future professional activities, primarily psychological, educational, economic and technical fields.
  Повний текст PDF - 403.222 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Павленко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Павленко Л. Методика навчання майбутніх інженерів-педагогів обґрунтованому вибору методу кореляційного аналізу / Л. Павленко // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Павленко Людмила Дмитрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського