Наукова періодика України Молодь і ринок


Чередніченко Н. 
Теоретико-методологічні основи порівняльно-педагогічного дослідження / Н. Чередніченко // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_17
Вивчено проблему застосування системного аналізу як методології компаративістського дослідження. Визначено підходи до аналізу національних систем професійної підготовки вчителів з метою обґрунтованої оцінки доцільності перенесення нагромадженого позитивного досвіду в систему освіти України. Висвітлено послідовність методики системного аналізу, що вміщує: постановку завдання, структуризацію системи, побудову та дослідження моделі. Зауважено, що процедурною основою системного аналізу є математичне моделювання, а технічною основою – інформаційні системи. Підсумовано, що використання системного підходу в порівняльних педагогічних дослідженнях передбачає аналіз досліджуваного явища у взаємозв’язку з тенденціями розвитку національної системи.Изучена проблема применения системного анализа как методологии компаративистского исследования. Определены подходы к анализу национальных систем профессиональной подготовки учителей с целью обоснованной оценки целесообразности переноса накопленного положительного опыта в системе образования Украины. Освещена последовательность методики системного анализа, которая содержит: постановку задачи, структурирование системы, построение и исследование модели. Отмечено, что процедурной основой системного анализа является математическое моделирование, а технической основой – информационные системы. Подытожено, что использование системного подхода в сравнительных педагогических исследованиях предусматривает анализ изучаемого явления во взаимосвязи с тенденциями развития национальной системы.Studied the problem of application of system analysis as a methodology for the comparative study. Defined approaches to the analysis of national systems of training teachers to assess the feasibility of transfer based on successful examples in the education system of Ukraine. Lit sequence techniques of systems analysis, which includes: formulation of the problem, structuring systems, models, research models. Observed that the procedural basis of the system analysis is mathematical modeling and technical basis – information systems. Summed up, the use of a systematic approach to the comparative analysis of educational research allows the phenomenon being studied in conjunction with the trend of the national system.
  Повний текст PDF - 220.266 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чередніченко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чередніченко Н. Теоретико-методологічні основи порівняльно-педагогічного дослідження / Н. Чередніченко // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського