Наукова періодика України Молодь і ринок


Хоменко В. 
Розробка дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на засадах філософських категорій / В. Хоменко // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_11
Досліджено елементи філософського концепту розробки теорії дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Акцентовано увагу на важливій ролі таких категорій, як зміст і форма, простір і час, матеріальне та ідеальне, загальне та конкретне. Підкреслено, що філософські категорії виконують інструментальні функції, оскільки є способом пізнання й освоєння різних явищ та формують методологію наукового пізнання. Зазначено, що діалектичний зв'язок двох форм представлення дуальної системи змісту професійної підготовки полягає в тому, що за конкретного розгляду процесів та явищ доцільно використовувати традиційні форми структурно-логічних схем, а за загального - кругові.Исследованы элементы философского концепта разработки теории дуального содержания профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов. Акцентировано внимание на важной роли таких категорий, как содержание и форма, пространство и время, материальное и идеальное, общее и конкретное. Подчеркнуто, что философские категории выполняют инструментальные функции, являясь способом познания и освоения различных явлений и формируя методологию научного познания. Отмечено, что диалектическая связь двух форм представления дуальной системы содержания профессиональной подготовки заключается в том, что при конкретном рассмотрении процессов и явлений целесообразно использовать традиционные формы структурно-логических схем, а при общем - круговые.Investigated elements philosophical concept development theory dual content training future engineers and educators. The attention to the important role of categories such as content and form, space and time, material and ideal, general and specific. Emphasized that the philosophical categories perform instrumental functions being way of knowledge and development of various phenomena and forming a methodology of scientific knowledge. Noted that the dialectical relationship of the two forms of representation of the content of the dual system of vocational training is that when considering the specific processes and events appropriate to use traditional forms of structural logic, and for general circular.
  Повний текст PDF - 300.737 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хоменко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хоменко В. Розробка дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на засадах філософських категорій / В. Хоменко // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хоменко Володимир Олександрович (економічні науки)
  • Хоменко Василь Миколайович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського