Наукова періодика України Молодь і ринок


Вачевський М. 
Інноваційний маркетинг як основний чинник стратегічного управління ефективністю підприємства та в системі безперервної освіти / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_9_8
Досліджено необхідність вивчення фахівцями основ інноваційного маркетингу в навчальних закладах на базі передового вітчизняного досвіду. Розкрито особливості інновацій в дидактиці навчального процесу для формування високих теоретичних і практичних навичок майбутніми фахівцями ринку праці.
  Повний текст PDF - 229.811 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вачевський М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вачевський М. Інноваційний маркетинг як основний чинник стратегічного управління ефективністю підприємства та в системі безперервної освіти / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_9_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського