Наукова періодика України Молодь і ринок


Терлецька Л. 
Психолого-педагогічні особливості пізнавальної активності учнів / Л. Терлецька // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_9_39
Розкрито психолого-педагогічні особливості пізнавальної активності учнів та їх відображення у навчально-виховному процесі. Надано оцінку необхідності пізнавальної активності як важливого фактора пізнавальної діяльності учня, без якого неможливо говорити про успішний процесс навчання. Обговорено, що пізнавальна активність учнів є важливим засобом поліпшення і в той же час показником ефективності навчально-виховного процессу школи, оскільки вона стимулює розвиток самостійності учнів, їхній творчий підхід до оволодіння змістом освіти, забезпечує сприятливий мікроклімат для учня в сім'ї, спонукає вчителів до самоосвіти, пошуку шляхів для досягнення високих результатів навчання, бо є своєрідним показником педагогічної майстерності вчителя, його уміння організувати пізнавальну діяльність.
  Повний текст PDF - 262.404 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Терлецька Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Терлецька Л. Психолого-педагогічні особливості пізнавальної активності учнів / Л. Терлецька // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_9_39.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського