Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Урбанєц М. Міжнародний маркетинг міжнародної торгівлі та митної справи / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 8. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_8_6 Досліджено актуальну проблему світового ринкового господарства, міжнародного маркетингу зовнішньої торгівлі та митної діяльності товарів та послуг, підходи економічної регіональної співпраці України з Польщею та іншими країнами. Зроблено висновок: митна політика у маркетинговій міжнародній торгівлі скерована на регулювання ввезення та вивезення товарів, що підлягають митному датуванню, розміри і види якого визначаються державою та митницями. Зазначено, що найважливішим методом економічного регулювання зовнішньої торгівлі є митний тариф – систематизований перелік ставок митних тарифів, якими обкладають товари у разі імпорту або експорту з країни. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Урбанєц М. Міжнародний маркетинг міжнародної торгівлі та митної справи / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 8. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_8_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |