Наукова періодика України Молодь і ринок


Урбанєц М. 
Міжнародний маркетинг міжнародної торгівлі та митної справи / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 8. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_8_6
Досліджено актуальну проблему світового ринкового господарства, міжнародного маркетингу зовнішньої торгівлі та митної діяльності товарів та послуг, підходи економічної регіональної співпраці України з Польщею та іншими країнами. Зроблено висновок: митна політика у маркетинговій міжнародній торгівлі скерована на регулювання ввезення та вивезення товарів, що підлягають митному датуванню, розміри і види якого визначаються державою та митницями. Зазначено, що найважливішим методом економічного регулювання зовнішньої торгівлі є митний тариф – систематизований перелік ставок митних тарифів, якими обкладають товари у разі імпорту або експорту з країни.
  Повний текст PDF - 252.253 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Урбанєц М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Урбанєц М. Міжнародний маркетинг міжнародної торгівлі та митної справи / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 8. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_8_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського